Skansen Niebowo




















3 komentarze:

  1. Te zdjęcia przywołują w pamięci moje dzieciństwo. Co prawda moi dziadkowie mieli murowany dom, ale już taki wóz pamiętam doskonale. Jeździliśmy z dziadkami właśnie takim drabiniastym wozem po siano i snopki zboża. Teraz nie uświadczysz nie tylko takich wozów, ale i snopków na polach... Jedynie gdzieś w górach, gdzie kombajn nie ma szans. Dziękuję Ci za te piękne zdjęcia, zrobiło mi się tak trochę wspomnieniowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te drewniane rzeźby!! a koniki jakie cudne.... jej się zachwyciłam!! hihihi mam identyczny bordowy chlebak ;) cudne miejsce i piękne fotografie ;) ściskam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie sprawia dużo radości odkrywanie takich miejsc. Jak tylko mogę fotografuję. Cieszę się,że mam dla kogo.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Proszę ich nie kopiować bez mojej zgody.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum bloga

Etykiety

Współtwórcy